.

Este blog no es la página oficial del grupo de música medieval y renacentista Atrium Musicae de Madrid.

Con su publicación tan solo pretendo hacer un reconocimiento a la labor ejercida por Gregorio Paniagua y todos los miembros que lo compusieron durante el periodo de su existencia.

martes, 13 de mayo de 2014

 Thibaut de Navarre (1201-1253) 
Atrium Musicae de Madrid - Gregorio Paniagua, dir.

Harmonia mundi HM 1016 France [LP]. Victor VIC-28137 Japon Recording


    Anon.:
    Quant fine amor me prie que je chante
    Amors me fet commencier une chançon nouvele
    Chançon ferai car talent m'en est pris
    Dame, cist vostre fins amis
    Sire, nel me celez mis
    Phelipe, je vous demant
    J'aloie l'autrier errant sanz compaignon
    L'autre nuit en mon doirmant
    Dex est ensi comme li pellicans
    Empereres ne rois n'ont nul povoir
    Tout autresi con l'ente fet venir
    Contre le tens qui devise yver
    Por froidure ne por yver felon

    ----
    Por mau tens ne por gelee
    L'autrier, par la matinee
    Robert, veez de perron
    Je mi cuidoie partir
    Por conforter ma pesance faz un son
    Coustume est bien
    Par Dieu, Sire de Champagne et de Brie
    Une dolor enosee s'est dedenz mon cuer
    Fueille ne flor ne vaut riens en chantant
    De bone amour vient seance et biauté
    Li douz pensers et li douzs souvenirs
    Ausi comme unicorne sui
    Je n'os chanter trop tart
    Dame, ensi est q'il m'encouvient aler
    Au tens plain de felonnie
    Seigneurs, sachiez
    Rois Thiebaut, Sire, en chantant responnez
    Bons rois Thiebaut, Sire, conseilliez moi
    Sires, fer faites me jugement
    Amors me fet commencier


Intérpretes: Atrium Musicae de Madrid : Gregorio Paniagua (hurdy-gurdy, rabel, vihuela, axabeba (moorish flute), tympanon, rebab (rabé morisco), vielle, lute, psalterion, bombard, recorder, canum (arabic psalterion), crumhorn), Beatriz Amo (psalterion, d'znoutch (arabic cymbals), small bells, tympanon, hurdy-gurdy, tar (moorish tambourine), tintinabulum, carillon, small round bells), Eduardo Paniagua (crumhorn, psalterion, recorder, galoubet, darabukka (chalice-like drum), whistle, reed pipe, shepherd's flute, agüal (aubergine-like drum), nakers, tar, tarrenas, (castanets tejoletas), ocarina (clay flute), Pablo Cano (positive, gothic harp, tambourine, small round bells, rattle, timbal), Luis Paniagua (small bells, darabukka, t'abila (double drum), cymbal, single-string tympanon, small darabukka, triangle, carillon, castanets, tromba marina, oliphant, reed tamboura, sackbut, tabla, tambourine, tar. tarya (clepsidra-like drum), vielle, pandero (basque drum)), Maximo Pradera (vihuela de peñola, lute, castanets from island of Iviça, psalterion, tympanon, triangle, lute, tamboura, vihuela, citole), Carlos Paniagua (hurdy-gurdy, positive, crumhorn, psalterion, recorder, drone of gayta, tar tambourine, timbal, timbals with small bells, tar, tambourine with small round bells, clapping, cymbals, darabukka), zambomba (friction drum), carps' scale) - Gregorio Paniagua, dir.

Duración:  20' 17" + 21' 17" = 41' 34"

Lugar y fecha de grabación: Saint-Michel de Provence.France-Junio 1978

No hay comentarios: